X
Navíc Vám budeme posílat novinky, akční nabídky a slevy.
DOPRAVA NAD 3000 KČ ZDARMA
Nákupní košík je prázdný

Víno jako dárek i reklama

MojeParty BLOG PARTY PRŮVODCE Víno a oslavy Víno jako dárek i reklama

Dobré víno se za určitých okolností může stát vhodným i méně vhodným dárkem...

Kupujeme-li drahé víno, měli bychom si být jisti, že obdarovaný vínu rozumí a nebude láhev za kterou jste zaplatili ve specializované prodejně vína třeba přes tisíc korun považovat za láhev z běžného supermarketu. Dobrému dojmu často napomáhá balení – kazety s vínem dodávají sami o osobě dárku určitou hodnotu. Tyto kazety se většinou prodávají v kombinaci bílé a červené víno, někdy obsahují i různé ozdobné vývrtky,lapače kapek apod. 

Používáme-li víno jako dárek, neměli bychom ho předávat v igelitové tašce, ale pokud možno zabalené jako dárek, případně ve speciální taštičce určené pro vína.

V současné době se vžilo dávat dárková balení s vínem v rámci reklamních kampaní, večírků s obchodními partnery i jako forma stylového dárku před Vánocemi a koncem kalendářního roku. Je zvykem, že firma na takto darovany dárek umístí vhodným způsobem své logo, případně poděkování za dosavadní spolupráci.