Kdy si objednat schůzku s produktovým nebo svatebním specialistou?
Plánujete svatbu, firemní akci nebo jste se rozhodli oslavit své kulaté narozeniny? Řešíte otázky... Jakou si pořídit výzdobu? Co si vybrat z naší početné nabídky? Jaká dekorace se pro tuto příležitost hodí? Kolik to vlastně bude stát? Zvládnu to sám? Mám si objednat službu dekoratérky nebo koordinátora akce? Jak produkty vypadají v reálu? Jaké lze využít i další služby? Zadržte... Na všechny otazníky má odpověď náš produktový specialista. V případě plánování svatby doporučujeme využít služeb našeho svatebního koordinátora nebo svatebního specialisty. Pokud plánujete větší akci a potřebujete poradit se seznamem potřebných věcí, sjednejte si schůzku. Na menší nákupy se obraťe na naši info linku nebo vám poradí obsluha v prodejně.
Jak probíhá schůzka s produktovým nebo svatebním specialistou?
- Kontaktujte nás a nabídněte své časové možnosti
- Potřebujeme vědět s čím vám můžeme pomoci, jakou plánujete akci
- Náš konzultant vás může poprosit o pár odpovědí na naše otázky, aby se mohl připravit na schůzku
- V našem showroomu nebo přímo v našem hlavním skladě se seznámíte s produktovou nabídkou i s nabídkou externích služeb
- Bude Vám předběžně zkalkulována vaše poptávka a navrženo řešení
- K dispozici budete mít nákupní seznam ve kterém bude zahrnuta i množstevní sleva
- Za schůzku s konzultantem si účtujeme symbolický poplatek 500 Kč Je v něm zahrnutý čas, který vám věnuje, ale i různé návrhy řešení a diporučení a to včetně rozpočtu našich i externích služeb
- Pokud uskutečníte doporučený nákup nebo využijete naše služby, bude Vám tato částka odečtena z kalkulace.
Kde schůzka probíhá
- Rádi se s Vámi setkáme v našem showroomu na Proseku nebo v kanceláři našeho hlavního skladu
- Obě lokality mají dostatečné produktové zázemí, abyste si mohli vytypované produkty "ošahat"
- V našem hlavním skladu se nachází i půjčovna, kde se můžete seznámit s naší nabídkou
- Schůzku je potřeba domluvit předem s ohledem na naše provozní hodiny v jednotlivé lokalitě